Pravila i uslovi kupovine

Svaki kupac ima svoja prava i svoje obaveze kada je u pitanju internet kupovina. U nastavku vam donosimo pravla i uslove kupovine na stella.ba internet prodavnici.

Posjeta web stranici

Web stranica stella.ba je otvorena za svakoga bez obzira željeli kupiti neki od proizvoda ili ste samo posmatraci. Stranica može povremeno koristiti internet kolacice kako bi vaše navigiranje po stranici stella.ba bilo što ugodnije i brže.

Kupovina artikla

Artikli koji su postavljeni na web stranici stella.ba su u vlasništvu iste. stella.ba ne radi dropshipping te samim tim daje vam dozu sigurnosti da znate da je proizvod sa slke isti onakav kakav cete da dobijete u svojoj porudžbini. Moguca su minimalna odstupanja proizvoda sa slike i onog kojeg dobijete, ali to nije funkconalna razlika vec stvar sitnog detalja.

Adresa i licni podaci

Adresa i licni podaci moraju biti tacno dostavljeni kako bi kurir pošte mogao što lakše da vas nade i što brže da vam dostavi paket. Vaši podaci se koriste iskljucivo u svrhu dostave artikla. stella.ba zadržava pravo da vas obavijesti o novim akcijama, artiklima i ponudama zahvaljujuci podacima koje ste ostavili na našoj web stranici.

Bonton kupaca

Uvažavajuci vas kao gradane Bosne i Hercegovine mi se trudimo nabaviti Vam zanimljive i korisne proizvode, stoga jednom kada se odlucite za kupovinu imajte sljedece na umu.

Kada kupite putem web shopa potrebno je da nam unesete tacne podatke za dostavu
Ukoliko želite izvješce o statusu pošiljke neophodno je da nam unesete važecu email adresu u polju narudžbe
Da budete sigurni da cete od dana narudžbe u roku od 5 dana biti na navedenoj adresi dostave
Budite uvijek dostupni na broj telefona koji ste poslali jer kurirska služba brze pošte dolazi na adresu tek kada stupi telefonski s vama u kontakt
Šta ce se desiti ukoliko ne preuzmete pošiljku koju ste porucili

Postoji nekoliko situacija koje se mogu desiti da pošiljke na budu isporucene i vracena nama.

Prije svega imajte na umu da šaljemo proizvode na fer osnovi, mi pošaljemo proizvod, platimo unaprijed za vas poštarinu i cekamo da se realizuje transfer robe i novca. Ovo vam omogucava sigurnost prilikom kupovine te ne morate davati svoj novac unaprijed.
Ukoliko želite da otvorite paket prije placanja to ce vam biti omoguceno.
Za proizvode dajemo garanciju na ispravnost tako da nemate sumnje da li je proizvod ispravan, cak i kada ne bude ispravan mi šaljemo zamjenski.
Kada niste na licu mjesta prilikom dostave imate pravo s kurirom brze pošte dogovoriti i odgoditi isporuku za sljedeci dan a imate mogucnost i re-rutiranja pošiljke na razlicitu adresu u reonu kurira koji vam vozi pošiljku.
Kada se desi da se pošiljka vrati nama a greška je brze pošte onda vam istu ponovo šaljemo bez dodatnih troškova
Kada se desi da se pošiljka vrati nama a vi ste krivac placate dodatnih 8KM na prvobitnu cijenu, a to je trošak duple isporuke.
Ukoliko odbijete preuzimanje pošiljke iz bilo kojeg razloga nakon što ste porucili istu mi cemo vas kontaktirati i s vama pokušati dogovoriti naknadnu isporuku ukoliko i dalje budete odbijali preuzimanje pošiljke onda cete samo platiti trošak dostave a proizvod ce se nama vratiti.
U slucaju da ne želite saradivati s nama o nastalim problemima mi cemo vaše podatke proslijediti našoj advokatskoj službi koja ce vas kontaktirati kako bi se na najbezbolniji nacin riješila novonastala neugodna situacija.
Razlozi zbog kojih se donose ovakve odluke jeste ogroman broj pošiljki koji se nama vrati i za koji mi potrošimo novac jer moramo nabaviti artikl, reklamirati isti, platiti trošak pakovanja kao i platiti poštarinu unaprijed. Naš cilj je da budemo vama na usluzi ali nam nije cilj da gubimo naš novac zbog vaše neozbiljnosti i neodgovornosti.

Garancija, reklamacije i zamjena

Proizvodi koji se prodaju na našem web shopu imaju garanciju na ispravnost, vremenska garancija se daje samo na proizvode na kojima je to posebno navedeno.

Ukoliko se desi da dobijete proizvod koji ne radi onda se obracate nama putem kontakt forme na web shopu, ili putem Facebook stranice akcija.ba Store u roku od 3 dana od prijema paketa, sve naknadne reklamacije se ne uvažavaju. Nakon što ustanovimo da je proizvod neispravan ili oštecen mi vam šaljemo zamjenski bez naknade za proizvod uz naknadu usluge brze pošte po cijeni od 8KM. Da bismo uvažili garanciju neophodno je da nam proizvod koji je oštecen ili neispravan vratite u originalnoj kutiji sa svim originalnim dijelovima u suprotnom garancija se ne uvažava.

Dostava

Ukoliko je roba na stanju vaša pošiljka ce biti na vašim vratima u roku od 24 do 48 sati od dana narudžbe. Ukoliko robu nemamo na stanju i cekamo da dode od dobavljaca to može malo usporiti dostavu ali o tome je naš administracijski tim dužan da vas obavijesti.

Sve vaše kritike, sugestije i pitanja možete pisati na našoj Kontakt stranici

Glavni meni